Søk: 'Immaterialrett: og produktetterlikning mv. etter markedsføringsloven'
-
Immaterialrett: og produktetterlikning mv. etter markedsføringsloven
ISBN 9788202235871 , 2009 , Per Helset, Toril Melander Stene, Felix Reimers,m.fl.
-
Markedsføringsloven
ISBN 9788205451254 , 2014 , Tore Lunde
-
Markedsføringsloven
ISBN 9788245081473
-
Markedsføringsloven: med kommentarer
ISBN 9788205396678 , 2010 , Tore Lunde
-
Aktuell immaterialrett
ISBN 9788215014296 , 2008 , Are Stenvik, Aase Gundersen
-
Lov om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (markedsføringsloven) av 9. januar nr. 2
ISBN 9788202315337 , 2009
-
Lov om kontroll med markedsføring og avtalevilkår (Markedsføringsloven) (Lov av 16.06.1972 nr. 47)
ISBN 9788205319240 , 2003 , Guri Lenth, Gry Nergård
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215017204 , 2011 , 8. utgave , Hans Mathias Thjømøe
-
Bokføringsloven
ISBN 9788270822584 , 2007
-
Immaterialrett: i et nøtteskall
ISBN 9788205459953 , 2014 , Bente Holmvang, Jenny Sveen Hovda, Rune Nordengen,m.fl.
-
Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen: verdiskaping og markedsføring
ISBN 9788245009262 , 2013 , Kristen Albert Ellingsen
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788205315822 , 2005 , Dorthe Erichsen, Heidi Grinde,m.fl.
-
Markedsføringsboka
ISBN 9788202399269 , 2013 , Inger Sverreson Holmes, Lena Mossberg,m.fl.
-
Markedsføringsledelse: kort og godt
ISBN 9788215008127 , 2005
-
Bedriftens hemmelighet-- og rettighet?: immaterialrett, kontraktsrett og konkurranserett møtes
ISBN 9788215015781 , 2010
-
Lov av 18. mai 2001 nr. 21 om gjennomføring av straff mv: (Straffegjennomføringsloven)
ISBN 9788202208004 , 2001 , Norge
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788251836333
-
Markedsføring og ledelse 1
ISBN 9788202258481 , 2007 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Markedsføringsloven: lov om kontroll med markedsføring og avtalevilkår av 16. juni 1972 nr. 47 i kraft 1. januar 1973 : med kommentarer
ISBN 9788215002491 , 2003 , Torvald C. Løchen, Amund Grimstad
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788256271450 , 2011 , Mette Holan
-
Markedsføring og ledelse 2
ISBN 9788202258504 , 2008 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Visjon 2: markedsføring og ledelse
ISBN 9788202369439 , 2012 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Markedsføringskanaler
ISBN 9788202239886 , 2005 , Geir Gripsrud, Arne Nygaard
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590 , 2014 , Sigurd V. Troye, Magne Supphellen,m.fl.
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215008318 , 2006 , Hans Mathias Thjømøe
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215024790 , 2015 , Carl Arthur Solberg
-
Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag
ISBN 9788215010007 , 2008 , Tor Grenness, Ola Gaute Aas Askheim
-
Markedsføringsledelse; med digitale verktøy
ISBN 9788205459250 , 2014 , Fred Selnes, Even J Lanseng
-
Etter- og videreutdanning
ISBN 9788205314580 , 2003
-
Ledelse av forsyningskjeder: et logistikk- og markedsføringsperspektiv
ISBN 9788245013023 , 2013 , Geir Gripsrud, Arne Nygaard, Eirill Bø