Søk: 'Kundens Ã¥rhundre: erfaringer fra noen av verdens ledende bedrifter i integrert markedsføring og kommunikasjon'
-
Kundens århundre: erfaringer fra noen av verdens ledende bedrifter i integrert markedsføring og kommunikasjon
ISBN 9788250820685 , 2001 , Anders Gronstedt
-
Markedsføring for småbedrifter
ISBN 9788276910711 , 2009 , Thomas Hansen, Ulf Svensson, Björn Lundén
-
Markedsføring fra A til Å
ISBN 9788277722580 , 2003 , Philip Kotler
-
Innføring i markedsføringsledelse
ISBN 9788232100262 , 2012 , Fred Selnes
-
Markedsføring av tjenester
ISBN 9788245602678 , 1997
-
Den moderne verdens opprinnelse: en global og økologisk beretning fra det femtende til det tjueførste århundre
ISBN 9788253030012 , 2007 , Erik Ringen, Robert B. Marks
-
Hjelper i markedsføring
ISBN 9788205345300 , 2005 , Rune Semundseth
-
Kommunikasjon og veiledning; en innføring i Gregory Batesons kommunikasjonsteori og historier fra veiledningspraksis
ISBN 9788215023342 , 2014 , Inger Ulleberg
-
Velferdsstaten i endring: norsk sosialpolitikk ved starten av et nytt århundre
ISBN 9788205393608 , 2009 , 2. utgave , Mary Ann Stamsø
-
Øvelse gjør mester: planlegging, kommunikasjon og gjennomføring av øvelser
ISBN 9788276348743 , 2010 , Kjell Løvik
-
Hjelper i markedsføring
ISBN 9788205281110 , 2001 , Rune Semundseth
-
Krig og fred i det lange 20. århundre
ISBN 9788202431914 , 2013 , Rolf Tamnes, Hilde Henriksen Waage,m.fl.
-
Eksamenshefte i markedsføring
ISBN 9788276749328 , 2004 , Gariba Abdul-Muhmin Alhassan
-
Storytelling: markedsføring i opplevelsesindustrien
ISBN 9788245006520 , 2008 , Ane Sjøbu, Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen
-
Perspektiver på markedsføring av reiseliv
ISBN 9788245002492 , 2005 , Mehmet Mehmetoglu, Kristen Albert Ellingsen
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215024790 , 2015 , Carl Arthur Solberg
-
Kritisk sosialt arbeid: å analysere i lys av teori og erfaringer
ISBN 9788205325999 , 2005 , Siv Oltedal
-
Eksamenshefte i Markedsføring
ISBN 9788276740011 , 2000 , Alhassan Gariba Abdul-Muhmin
-
Ut: fra en oppvekst i forrige århundre
ISBN 9788203184642 , 2001 , Harald Berntsen
-
Dokumentasjonsforvaltning og arkiv i det 21. århundre
ISBN 9788232103683 , 2014
-
Markedsføring: Styring av kvalitet
ISBN 9788200029847 , 1990
-
Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen: verdiskaping og markedsføring
ISBN 9788245009262 , 2013 , Kristen Albert Ellingsen
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590 , 2014 , Sigurd V. Troye, Magne Supphellen,m.fl.
-
Integrert?: innvandrere og barn av innvandrere i utdanning og arbeidsliv
ISBN 9788279352785 , 2009
-
Mange-til-mange-markedsføring: fra én-til-én til mange-til-mange i nettverksøkonomiens markedsføring
ISBN 9788246300313 , 2006
-
Markedsføring og ledelse 1
ISBN 9788202258481 , 2007 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215014012 , 2009 , Carl Arthur Solberg
-
Kapitalen i det 21. århundre
ISBN 9788202455224 , 2014 , Erik Ringen, Thomas Piketty, Ove Pedersen,m.fl.
-
Markedsføring og ledelse 2
ISBN 9788202258504 , 2008 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Læring, kommunikasjon og ledelse i organisasjoner
ISBN 9788251922012 , 2007 , Ragnheidur Karlsdottir