Søk: 'Markedskommunikasjon: strategisk helhetsplanlegging for økt lønnsomhet'
-
Markedskommunikasjon: strategisk helhetsplanlegging for økt lønnsomhet
ISBN 9788251836395 , 1997 , Otto Ottesen
-
Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon: et helhetssyn for økt lønnsomhet
ISBN 9788215009025 , 2005 , Otto Ottesen
-
Moderne logistikk: for økt lønnsomhet
ISBN 9788251923606 , 2009 , Björn Oskarsson, Håkan Aronsson, Bengt Ekdahl,m.fl.
-
Strategisk ledelse av virksomhetens kommunikasjon: et helhetssyn for økt lønnsomhet
ISBN 9788762902701 , 2005 , Otto Ottesen
-
CRM: økt kundelojalitet og bedre lønnsomhet
ISBN 9788299617208 , 2002 , Ole Strøm
-
Økonomisk politikk og samfunnsøkonomisk lønnsomhet
ISBN 9788202242749 , 2005 , Kåre P. Hagen
-
Strategisk økonomistyring
ISBN 9788215010113 , 2009 , Kjell Gunnar Hoff, Per Aksel Holving,m.fl.
-
Lønnsomhet gjennom menneskelige ressurser; evidensbasert HRM
ISBN 9788245012903 , 2012 , Bård Kuvaas, Anders Dysvik
-
Logistikk og lønnsomhet
ISBN 9788251839631 , 2000 , Morten Brenden
-
Styring av lønnsomhet
ISBN 9788202198428 , 2000 , Kjell Banken, Else Margrethe Nyhuus,m.fl.
-
Økonomisk politikk og samfunnsøkonomisk lønnsomhet
ISBN 9788202196615 , 2000 , Kåre P. Hagen
-
Lønnsomhet gjennom menneskelige ressurser: evidensbasert HRM
ISBN 9788245002768 , 2008 , Bård Kuvaas
-
Relasjonsstrategi : for praktisk markedskommunikasjon
ISBN 9788245601749 , 1997 , Ole Strøm
-
Markedskommunikasjon: studieguide
ISBN 9788270427321
-
Strategisk ABCD: analyseverktøy for strategisk ledelse
ISBN 9788215015736 , 2009 , Erik Johnsen, Tor Busch, Jan Ole Vanebo,m.fl.
-
Strategisk kompetansestyring
ISBN 9788245014471 , 2013 , Linda Lai
-
Offentlige tjenester: prinsipper for økt brukerorientering
ISBN 9788251840552 , 2001 , Tor Wallin Andreassen, Tormod K. Lunde
-
Skrive for å lære: skriving i høyere utdanning
ISBN 9788279352938 , 2010 , Torlaug Løkensgard Hoel, Olga Dysthe,m.fl.
-
Markedskommunikasjon: en studi
ISBN 9788270428830
-
Strategisk ledelse
ISBN 9788202406981 , 2015 , Harald Knudsen, Inger G. Stensaker, Åge Johnsen,m.fl.
-
Tidsmonopolet: tilvekst og lønnsomhet gjennom innovasjon
ISBN 9788205281127 , 2001 , Thomas Ahrens
-
Chakraene: lær deg å balansere kroppens energisentre for bedre helse og økt velvære
ISBN 9788274135864 , 2003 , Patricia Mercier, Lasse Tømte
-
Reisen til markedet: organisasjonsutforming for økt konkurranse
ISBN 9788251833899 , 1995 , Tom Colbjørnsen
-
Markedskommunikasjon; prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
ISBN 9788202236311 , 2004
-
Rosenrot: roten til økt utholdenhet
ISBN 9788279790372 , 2005
-
Økt frihet til å lære: en samling artikler og praksis-rapporter
ISBN 9788291516004 , 1994 , Magne Nyborg
-
Strategisk gransking: mistanke om økonomisk kriminalitet
ISBN 9788299856447 , 2013 , Petter Gottschalk
-
Teknisk Aksje Analyse : for lavere risiko og økt avkastning
ISBN 9788271461836 , 2008 , Geir Linløkken
-
Strategisk kompetansestyring
ISBN 9788276748864 , 2004 , Linda Lai
-
Økonomistyring 1: Lærebok
ISBN 9788245014969 , 2013 , Aage Sending