Søk: 'Tjenestekvalitet: hvordan bedre kvaliteten pÃ¥ offentlige tjenester?'
-
Tjenestekvalitet: hvordan bedre kvaliteten på offentlige tjenester?
ISBN 9788276340198 , 1997 , Hans Chr. Garmann Johnsen
-
Fra forvaltning til dialog: strategi for å bedre tjenestekvalitet i offentlige virksomheter gjennom brukermedvirkning og dialog
ISBN 9788276346923 , 2005 , Hans Chr. Garmann Johnsen
-
Personsentrert demensomsorg: veien til bedre tjenester
ISBN 9788280612236 , 2014 , Dawn Brooker
-
Offentlige tjenester: prinsipper for økt brukerorientering
ISBN 9788251840552 , 2001 , Tor Wallin Andreassen, Tormod K. Lunde
-
Hjem og skole: hvordan skape et bedre samarbeid?
ISBN 9788215007670 , 2007 , Thomas Nordahl
-
Hvordan organisasjoner fungerer
ISBN 9788245014457 , 2013 , 4. utgave , Dag Ingvar Jacobsen, Jan Thorsvik
-
Offentlige anskaffelser
ISBN 9788245008777 , 2013 , Thomas Nordby, Espen Bakken
-
Superstudent; hvordan lære mer effektivt og få bedre karakterer med studieteknikk
ISBN 9788215024141 , 2014 , Olav Schewe, Ardie Aguirre
-
Tjenestekvalitet ved hjelp av indikatorer
ISBN 9788244606332 , 2000 , Wiggo Hustad, Kaare Granheim
-
Et år med psykologi: hvordan gjøre det bra, bedre eller best på ...
ISBN 9788275360418 , 2005
-
Makt og påvirkningskraft : hvordan få gjennomslag på jobben
ISBN 9788202381998 , 2014 , Linda Lai
-
Tekniske tjenester: oppgavebok
ISBN 9788205418899 , 2012 , Bjørn Picard, Bjørn Norheim, Eyolf Herø,m.fl.
-
Tekniske tjenester: faktabok
ISBN 9788205416703 , 2012 , Bjørn Picard, Svein Olaf Michelsen,m.fl.
-
Vår kollektive dårskap: hvordan perverteres den norske offentlige samtalen?
ISBN 9788253025872 , 2003 , Ottar Brox
-
Økonomistyring i det offentlige
ISBN 9788215015385 , 2009 , Erik Johnsen, Tor Busch, Jan Ole Vanebo
-
Lykkeprosjektet : hvordan finne lykken i hverdagen og få et bedre liv
ISBN 9788252576825 , 2011
-
Rehabilitering: individuelle prosesser, fagutvikling og samordning av tjenester
ISBN 9788205419414 , 2012 , Åshild Slettebø, Per Koren Solvang
-
Hvordan organisasjoner fungerer
ISBN 9788245005172 , 2007 , 3. utgave , Dag Ingvar Jacobsen, Jan Thorsvik
-
Velferdsrett II; barnevern og sosiale tjenester
ISBN 9788205349117 , 2010 , Aslak Syse, Olav Molven, Bente Ohnstad,m.fl.
-
Alt sitter i hodet: hvordan få et bedre liv med NLP
ISBN 9788248908968 , 2009 , Trine Åldstedt, Vivian Songe
-
Lykkeprosjektet: hvordan finne lykken i hverdagen og få et bedre liv
ISBN 9788205420755 , 2012 , Lars Lenth
-
PÃ¥virkning og kontroll: om hvordan vi former hverandre
ISBN 9788245000955 , 2005 , Inge Bø
-
Verdibasert ledelse i offentlige profesjoner
ISBN 9788245013511 , 2012 , Tor Busch
-
Alt sitter i hodet: hvordan få et bedre liv med NLP
ISBN 9788248910473 , 2011 , Trine Åldstedt, Vivian Songe
-
Bedre helse på naturlig vis: de 7 helsepilarene
ISBN 9788230205396 , 2007 , Don Colbert, Carsten Dahl
-
Kontraktsledelse: et skritt på veien mot bedre konkurranseevne
ISBN 9788245004458 , 2006 , Jan Ole Similä
-
Bedre team: hvordan avdekke og løse problemer i team
ISBN 9788249609659 , 2003 , Robert W. Barner
-
Endringsledelse i det offentlige
ISBN 9788215004648 , 2003 , Erik Johnsen, Tor Busch, Jan Ole Vanebo,m.fl.
-
Gevinstrealisering og offentlige IKT-investeringer
ISBN 9788215017402 , 2012 , Leif Skiftenes Flak
-
Aksjer og aksjehandel: hvordan lykkes på børsen
ISBN 9788205462915 , 2014 , Stig Mikalsen