Søk: 'Visjon 1: markedsføring og ledelse 1'
-
Visjon 1: markedsføring og ledelse 1
ISBN 9788202343750 , 2011 , Bjørn Norheim, Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard,m.fl.
-
Markedsføring og ledelse 1
ISBN 9788202258481 , 2007 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Visjon 2: markedsføring og ledelse
ISBN 9788202369439 , 2012 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Markedsføring og ledelse 2
ISBN 9788202258504 , 2008 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Praktisk markedsføring 1
ISBN 9788202146375 , 1995 , Tom Rosendahl, Per Nørgaard, Trond Blindheim
-
Praktisk markedsføring 1
ISBN 9788202153687 , 1995 , Tom Rosendahl, Trond Blindheim
-
Etablering og ledelse: ledelse, markedsføring og økonomi til mesterprøven
ISBN 9788292284803 , 2013 , Svein Erik Foss, Ivar Moe, Idun Hougen
-
Etablering og ledelse: ledelse, markedsføring og økonomi til mesterprøven
ISBN 9788292284674 , 2012 , Eivind Lakså, Svein Erik Foss, Ivar Moe
-
Markedsføringsledelse; bind 1
ISBN 9788205334137 , 2004 , Philip Kotler
-
Etablering og ledelse: ledelse, markedsføring og økonomi til mesterprøven
ISBN 9788292284322 , 2009 , Svein Erik Foss, Ivar Moe, Idun Hougen
-
Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-fagene
ISBN 9788245016451 , 2014 , Frode Hjertnes
-
Etablering og ledelse: ledelse, markedsføring og økonomi til mesterprøven
ISBN 9788292284339 , 2009 , Eivind Lakså, Svein Erik Foss, Ivar Moe
-
Markedsføring, organisasjon og ledelse: for LØM-fagene
ISBN 9788245008159 , 2009 , Frode Hjertnes
-
Ledelse og markedsføring for mesterprøven: oppgavesamling
ISBN 9788279970873 , 2007 , Svein Erik Foss
-
Mester i ledelse og markedsføring: for mesterutdanningen
ISBN 9788205305885 , 2002 , Tore Walter Ruud, David Keeping, Arvid Andreassen,m.fl.
-
Ledelse og markedsføring for mesterprøven: pensumbok i etablering og ledelse
ISBN 9788279970866 , 2007 , Svein Erik Foss, Idun Hougen
-
Ledelse og markedsføring for mesterprøven; oppgavesamling
ISBN 9788279970262 , 2002 , Svein Erik Foss
-
Strategisk HRM 1; ledelse, organisasjon, strategi og regulering
ISBN 9788202394783 , 2014 , Thomas Laudal
-
Arbeidsbok til Markedsføring, organisasjon og ledelse: for LØM-fagene
ISBN 9788245008173 , 2009 , Frode Hjertnes
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215024790 , 2015 , Carl Arthur Solberg
-
Ledelse og markedsføring for mesterprøven; pensumbok i fellesfagene
ISBN 9788279970255 , 2002 , Svein Erik Foss, Idun Hougen
-
Ledelse av forsyningskjeder: et logistikk- og markedsføringsperspektiv
ISBN 9788245013023 , 2013 , Geir Gripsrud, Arne Nygaard, Eirill Bø
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590 , 2014 , Sigurd V. Troye, Magne Supphellen,m.fl.
-
Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen: verdiskaping og markedsføring
ISBN 9788245009262 , 2013 , Kristen Albert Ellingsen
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215014012 , 2009 , Carl Arthur Solberg
-
Tall, tolkning og tvil: bak metodevalg i økonomi, ledelse og markedsføring
ISBN 9788202260453 , 2006 , Frode Nyeng, Grete Wennes
-
Markedsføring på bedriftsmarkedet
ISBN 9788215014098 , 2009
-
Markedsføring: studieguide
ISBN 9788270427222
-
Markedsføring: studieguide
ISBN 9788270428717
-
Markedsføring: studieguide
ISBN 9788270429370 , 2009 , Liss Hovland