Søk: 'høyskolenkristiania'
-
Lov og rett for næringslivet
ISBN 9788205488267 , 2015 , Tore Bråthen, Sverre F. Langfeldt, Monica Viken
-
Vitenskapsteori for nybegynnere
ISBN 9788205384064 , 2009 , Kristin Gjerpe, Torsten Thurén, Dag Gjestland
-
Prosjektledelse: fra initiering til gevinstrealisering
ISBN 9788215019871 , 2012 , Petter Gottschalk, Jan Terje Karlsen
-
PÃ¥virkning: teori og praksis
ISBN 9788279353089 , 2011 , Robert B. Cialdini, Jon Lund Hansen
-
Merkevareledelse på norsk 2.0
ISBN 9788202313531 , 2010
-
Consumer behaviour : a European outlook
ISBN 9781784475970 , 2015
-
Strategic Advertising Management
ISBN 9780199605583 , 2012 , Larry Percy, Richard Rosenbaum-Elliott
-
Samfunnsøkonomi og økonomisk politikk for turbulente tider
ISBN 9788202320690 , 2011 , Vidar Ringstad
-
Histologi
ISBN 9788291818405 , 2007 , Igor Jokic, Petr Kalinichenko
-
Nettverksøkonomi: digitale tjenesters og sosiale mediers økonomi
ISBN 9788202412142 , 2013 , Arne Krokan
-
Forbruksagentene: slik vekket de kjøpelysten
ISBN 9788253031941 , 2009 , Christine Myrvang
-
Retorikk i vår tid: en innføring i moderne retorisk teori
ISBN 9788243003958 , 2006 , Jens E. Kjeldsen
-
Forbrukersosiologi: makt, tegn og mening i forbrukersamfunnet
ISBN 9788202267988 , 2007 , Gherhard E. Schjelderup, Morten W. Knudsen
-
Skriveboka
ISBN 9788203198533 , 2010 , Merete Morken Andersen, Cathrine Nordalen
-
Positivt lederskap: jakten på de positive kreftene
ISBN 9788245007015 , 2008 , Bjørn Olsen
-
International Human Resource Management
ISBN 9781408075746 , 2013 , Peter Dowling, Allen D. Engle Sr.
-
Visuell identitet
ISBN 9788279351498 , 2004 , Bjørn Rybakken
-
Global Capitalism: A Sociological Perspective
ISBN 9780745644516 , 2010
-
Markedskommunikasjon; prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
ISBN 9788202236311 , 2004
-
Merkevarer: 45 korreksjoner
ISBN 9788202275006 , 2007 , Runar Døving
-
The Long Tail: Why the Future of Business is Selling Less of More
ISBN 9781401309664 , 2008 , Chris Anderson