Søk: 'markedskommunikasjon'
-
Markedskommunikasjon: studieguide
ISBN 9788270427321
-
Markedskommunikasjon: en studi
ISBN 9788270428830
-
Relasjonsstrategi : for praktisk markedskommunikasjon
ISBN 9788245601749 , 1997 , Ole Strøm
-
Markedskommunikasjon; prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
ISBN 9788202236311 , 2004
-
Reklame over alle grenser: tverrkulturell markedskommunikasjon
ISBN 9788245605129 , 1998 , Tom Rosendahl, Rune Bjerke
-
Markedskommunikasjon: prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
ISBN 9788202198985 , 2000
-
Markedskommunikasjon: strategisk helhetsplanlegging for økt lønnsomhet
ISBN 9788251836395 , 1997 , Otto Ottesen
-
Prosjektarbeid: utviklings- og endringskompetanse
ISBN 9788205383616 , 2008 , Kjell Gunnar Hoff, Harald Westhagen, Ole Faafeng,m.fl.
-
Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon: et helhetssyn for økt lønnsomhet
ISBN 9788215009025 , 2005 , Otto Ottesen
-
Merkevareledelse på norsk 2.0
ISBN 9788202313531 , 2010
-
Strategic Advertising Management
ISBN 9780199605583 , 2012 , Larry Percy, Richard Rosenbaum-Elliott
-
Global Marketing 6th Edn
ISBN 9780273773160 , 2013 , Svend Hollensen
-
Sosial kommunikasjon: personlig - samtale - verdi
ISBN 9788244621267 , 2013 , Cecilie Staude, Svein Tore Marthinsen
-
Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice
ISBN 9780273746102 , 2012 , Dave Chaffey, Fiona Ellis-chadwick
-
Marketing Communications: A European Perspective
ISBN 9780273773221 , 2013 , Patrick De Pelsmacker, Joeri van den Bergh
-
Essentials of Marketing Communications
ISBN 9780273738442 , 2011 , Chris Fill
-
Communication Mosaics: An Introduction to the Field of Communication
ISBN 9781285088396 , 2013
-
Strategic Advertising Management 3E P
ISBN 9780199532575 , 2008 , 3. utgave , Richard Rosenbaum-Elliott, Richard H. Elliott,m.fl.
-
Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural ...
ISBN 9781452257174 , 2013 , Marieke de Mooij
-
Visuell identitet
ISBN 9788279351498 , 2004 , Bjørn Rybakken
-
Graphic Design School: A Foundation Course for Graphic Designers Working in Print, Moving Image and Digital Media
ISBN 9780500288634 , 2010 , David Dabner, Sheena Calvert
-
Marketing Communications: A European Perspective
ISBN 9780273721383 , 2010 , Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens,m.fl.
-
Corporate Communication: A Strategic Approach to Building Reputation
ISBN 9788213029551 , 2011 , Peggy Simcic Brønn, Roberta Wiig Berg
-
Strategic Management Communication
ISBN 9780538473422 , 2010
-
Annonsen: en bok om reklamefaget og verdens mest benyttede reklameform
ISBN 9788279351429 , 2004 , Tore Bakken, Stein Erik Selfors, Kjell Bygnes,m.fl.
-
A Primer for Integrated Marketing Communications
ISBN 9780415314213 , 2004 , Patrick De Pelsmacker, Philip J. Kitchen